Thursday, March 16, 2023

Porti fagaduite

Från: carmen nymoen Till: ebrev@csn.se Ämne: Carmen Nymoen - synpunkter angående beslut att stoppa betalning Datum: 2022-12-12 14:43 Hej! Jag fick de bifogade dokument från Centrala Studiestödsnämnden. Jag vill överklaga beslutet som motstrider det faktum en annan överklagelse jag har gjort i samband med min upphör från vuxenutbildning i Hultsfreds kommun Lärcentrum. Som ni kan själva bedöma, *det gällde inte ett övergivande* utan en orkestrerat sabotage som jag konfrontera mig för ett tag senare. Med andra ord, jag fick dubbelt straff: *för det första* att inte deltar längre till slutet av kursen och *för den andra* - att inte får min studiebidrag. Dock, för det minsta jag vet, ett avtal och dess bestämmelser kan inte brytas godtyckligt - i frågan är betalningen av den sista delbetalningen av de sex som fastställts. Hälsningar, Carmen Nymoen - 2022-12-12

No comments:

Post a Comment