Tuesday, January 17, 2023
Surprizele "anoste"
Hej Carmen!
Tack för handlingarna.
Avseende hyreskostnaden: då du ansöker för februari månad nu så är det hyreskostnad för februari som jag kommer titta på i din ansökan. Vi pratade i telefonsamtal för ett tag sedan om du vill ha hjälp med att betala hyran direkt till hyresvärden? Jag kan betala in din hyra direkt i samband med utbetalning så att du inte riskerar att mista denhär lägenheten.
Angående flyttkostnaden: den fakturan du skickade har gått ut och du behöver inkomma med en ny faktura där det framgår vilket datum som flytten ska ske.
Mvh
Louise Gustafsson
Socialsekreterare
Hej, Louise!
Du sa 13 december när du hade utfört avhysningen om att genom tre månader jag kan återhämta mina saker från min förra adressen. Den här email skall vidare till AT89 bolaget så jag kommer till att "vänta" på nytt en annan fakturan.
Om att jag "RISKERA" att mista min nytida lägenhet bero på andra faktor - t.o.m. Socialförvaltningens anställda och deras "interesser". Det har aldrig varit tydligt nok VARFÖR hade JAG mistat min lägenhet.
Om du skall betala in direkt min hyran ville jag har en skriftligt bevis från banken - jag har sett hur det skulle ser ut en sån bevis av en annan hyresgäst.
Hälsningar,
Carmen Nymoen
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment